close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השתלת שיניים ביום אחד- כיצד עושים זאת נכון?

מערכת שורשה אדר, תשעח20/02/2018

ההתפתחות הטכנולוגית של השנים האחרונות גרמה למהפכה של ממש. רוצים גם אתם לדעת איך מבצעים השתלת שיניים בפחות מ 24 שעות? הגעתם למקום הנכון

תגיות:
השתלת שיניים איכותית היא המפתח לחיוך מושלם ולבריאות דנטלית מקיפה. אם עד לפני כמה שנים היינו מתמקדים בכתרי החרסינה ובשיניים תותבות בטיפולים כירורגים מורכבים, ההתפתחות הטכנולוגית של השנים האחרונות גרמה למהפכה של ממש. רוצים גם אתם לדעת איך מבצעים השתלת שיניים בפחות מ 24 שעות? הגעתם למקום הנכון.

בדיקת התאמה אישית לכל פציינט
השלב הראשוני של כל השתלה דנטלית, מחייבת היכרות עם ההיסטוריה הרפואית של כל פציינט והבנת הצרכים הרפואיים שלו. בכדי לבצע השתלת שיניים ביום אחד, חשוב לבצע תחקור רפואי מקיף ולוודא שאין כל מחלות רקע בעייתיות. מחלת הסוכרת או בעיות האוסטאופורוזיס עלולות לסכן את הכדאיות של ההשתלה ולאלץ את הצוות הרפואי לשקול אלטרנטיבות דנטליות אחרות.

בחירת השתלים הטובים ביותר
כל השתלה מוצלחת מתחילה בבחירת השתלים הטובים ביותר והקפדה על שימוש בחומרי הגלם המתקדמים בעולם. בכדי לבצע השתלת שיניים ביום אחד ולאפשר לכל מטופל לחזור לשגרה בתוך פחות מ 24 שעות, חייב לנצל את מגוון האפשרויות הקיימות בשוק. שתלי השורש ושתלי הלהב, הם רק חלק מהאופציות העומדות בפני כל רופאי השיניים.

סימולציה ממוחשבת של כל התהליך
בכדי ליהנות מהתאמה מושלמת לכל לסת ולהגיע לנוחות מלאה כבר מהשלבים הראשונים, חשוב לבצע סימולציות מדויקות. הדמיות אלו מתבצעות בעזרת מערכת ממוחשבת איכותית אשר מדמה את הפה של כל מטופל ומייצרת שתלים בהתאמה אישית לכל לקוח. בנוסף, המערכות המודרניות תורמות לקיצור תהליך ההחלמה והן משולבות באופן מלא בתהליך הכירורגי.

הרדמה מלאה וטיפול כירורגי מדויק
האפשרות להימנע מכאבים בזמן ההשתלה וליהנות ממראה מושלם בזמן קצר, מצריכה הרדמה מלאה. לאחר ביצוע ההרדמה, ניתן לגשת לשלב האופרטיבי ולהחדיר את השתלים באופן מדויק ללסת המטופל. תהליך זה מתבצע אל מול ההדמיות הממוחשבות ונעשה על ידי רופאים שיניים שעברו הכשרה ייחודית. כך, שכל מטופל יכול לחזור לביתו בסיום ההשתלה.

מעקב אחר הצלחת ההשתלה
במשך מספר חודשים, מגיעים המטופלים למעקב אודות הצלחת ההשתלה. בזמן זה חלה ירידה בנפיחות האזור ומבצעים שורה של טיפולים אסתטיים לטובת המראה הסופי של פה המטופל. שלב זה הינו קריטי להצלחת ההשתלה אולם הוא אינו מסובך במיוחד ואינו דורש מאמץ כלשהו מצידו של המטופל.

לסיכום, השתלת שיניים ביום אחד היא מזמן לא טרנד, אלא טכניקה רפואית שחייב לאמץ. בעזרת שילוב החומרים המתקדמים בעולם ושימוש בסימולציות ממוחשבות, ניתן ליהנות מחיוך נפלא בכל גיל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה